„EMU Black” yra pirmaujanti savo klasėje, savarankiška variklio valdymo sistema, skirta pažangiausiems ir sudėtingiausiems šiuo metu gaminamiems varikliams valdyti. Tai mūsų patikrintos sistemos EMU įpėdinė. Per EMU gyvavimo laikotarpį surinkome daugybę duomenų, kurie leidžia mums iš esmės patobulinti įrenginio techninę ir programinę įrangą.
EMU Black skirta lenktyniniams automobiliams, kelių automobiliams, motociklams, laivams ir stacionariems varikliams
.
„EMU Black” valdo 1-12 cilindrų variklių degalų tiekimo, uždegimo ir pagalbines sistemas, įskaitant variklius su „drive-by-wire” droseliais ir VVT.
Jis gali tiesiogiai valdyti iki 6 pasyviųjų arba 12 išmaniųjų ričių ir tam nereikia išorinių stiprintuvų / galios modulių. Sudėtingos „drive-by-wire” strategijos užtikrina platų droselinės sklendės valdymo diapazoną kartu su pažangiu tikėtinumo (gedimų / klaidų) tikrinimu, užtikrinančiu saugumą.
Sistemos galimybės laikui bėgant didėja dėl lengvai nemokamai atnaujinamos programinės įrangos (pvz., naujų strategijų, paleidimo modelių, CAN duomenų srautų).
Elektroninis valdymo blokas turi daugiau integruotos vertės nei bet kuris kitas antrinės rinkos ECU. Jis lengvai prilygsta kitų savarankiškų valdymo sistemų su daugybe įėjimų ir išėjimų funkcionalumui. Skirtingai nei daugelyje kitų ECU sistemų, EMU turi integruotą plačiajuosčio lambda įvestį („Bosch LSU 4.2” ir LSU 4.9 jutikliai jungiami tiesiogiai), MAP valdymo jungtį (įmontuotas 4 barų MAP jutiklis), 2 EGT zondo įvestis ir įvestį tiesiogiai prijungti „Flex Fuel” etanolio kiekio jutiklį. Visa tai užtikrina didesnį lankstumą, mažina išlaidas ir nereikalauja išorinių ar papildomų signalų kondicionavimo valdymo sistemų ir su jomis susijusių laidų, kurių reikia kitoms valdymo sistemoms.